Flint/Wood obsession

Nightie mě poslední dobou kazí HP povídkama. Tenhle fandom jsem vždycky baštila jen tak průměrně. Ale jeden pairing (i když jsem přečetla jenom jednu povídku; ono jich v češtině snad ani víc neexistuje) mi na rozdíl od ostatních utkvěl v palici. Co k tomu dodat?

Oliver Wood a Marcus Flint jsou prostě boží!


Tihle dva jsou si prostě souzení. Love/hate (kyáááá) jak má být, nejčistší esence. Nu, dokončila jsem prohlídku deviantartu, a teď plánuju nájezd na fanfiction.net. Co vy a Flint s Woodem? Nemáte náhodou nějaké tipy? :3



Pé es: tak ta povídka je tady. K ději toho asi moc neřeknu (tři písmena, přičemž to první je "p" a to poslední taky. Prostřední je dvojité v.), ale Flint tam předvede nejukázkovější hod o zeď ever :3. Jo a tahle sice nepatří k opěvovanému pairingu, ale je taky čupr :D.



Pé pé es: tak ještě jeden flintovsko-woodovský slash, který vzniknul teprve včera (s pýchou se chlubím, že tak trochu i na moje nářky, jak je Flinta s Woodem málo, chi chi) a jeho autorkou je Sorel. Povídka zde :3. Je to takovej fluff, že rozkošnější by to snad už ani nešlo :D. Díky!! <3







Polishing by ~VivienKa on deviantART



Tahle slečna jich má celou řádku, doporučuju projet galerku.




Kiss me you Idiot by ~Yuki-Almasy on deviantART





Best Game Strategy Ever by ~Yuki-Almasy on deviantART



Nádechvýdechnádechvýdech



Hate x Love 2 by ~Yuki-Almasy on deviantART





Jak říkám. Kápové jsou prostě ňuf <3



MarcusXOliver req by ~Komapsunida on deviantART

0 komentářů:

Okomentovat