Oresama teacher

Autor: Tsubaki Izumi

Rok vydání: 2008

Délka: zatím 9 volume

Žánr: školní komedie, fajto

Status: ongoing

Download: mangatraders.com




Mafuyu je taková ta amazonka, co nakope prdel úplně každýmu – na bývalé škole vedla gang sexy delikventů, dokud ji při jedné zpackané akci nechytli poldové a nenechali ji vyrazit ze školy. Chudák děvče teď musí nastoupit na novou školu a přísahá si, že začne nový život coby normální spořádaná studentka a už nikdy se nebude prát (což její matka motivuje prohlášením, že ji jinak vydědí). Jenže nový život se klasicky podělá už prvního dne, kdy se Mafuyu bezelstně zastane jistého borce na ulici – z něhož se později vyklube její kamarád z dětství Takaomi, díky jehož svérázné výchově z ní vyrostla násilnická bestie, a zároveň i její nový třídní učitel. Takže kýžený klid se pro Mafuyu nekoná, právě naopak: Takaomi je zrozený k šikanování nebohých holek a jen tak někdo mu neuteče.




Oresama teacher zní od pohledu jako parádní sranda: delikventi, trocha crossdressingu, školní bitky, harémovka = všechno věci mého srdce. Navíc je to shoujo, takže delikventi jsou jeden větší bish než druhý a jak se točí kolem hlavní hrdinky, těžko se rozhodnout, nad kým slintat víc. No, a prvních pár kapitol opravdu zábavných je: najde se pár roztomilých vtípků a občas nějaké to klišé, které všichni milujou bez ohledu na to, jak často ho mangaky omílají – třeba moje oblíbené, že největší rváči jsou ve skutečnosti něžné duše se zálibou v květinkách nebo plyšových medvících. Uchylné, já vím, ale stejně mě to pokaždé dostane.

Jenže po určité době to začne upadat. Manga totiž nemá pořádný děj, což by ani nevadilo, kdyby to byla aspoň sranda jako například v Gokuraku; tady se sice občas zasmějete, ale humor je spíš civilnější, takže jenom on to celé neutáhne. V tom je právě ten problém: „občas se zasmějete“. Tu a tam se totiž objeví lepší kapitola, která zase přitáhne zájem, člověk si řekne, že se to možná už přece jen rozjíždí... a zase nic. A zároveň to pořád nechce dropovat, protože "když to všichni sakra furt tak chválej, tak to doprčic musí začít být dobrý, ne?!?!"

Postavy se nijak nevyvíjejí, dokonce i přihrádka s muchlovačkama zeje prázdnotou, a přitom bishíků je víc než dost. Mafuyu taky ztrácí sympatie tím, jak všem rozbíjí ty jejich pěkný držky – harémovka bez romantiky je totiž opruz. To je skoro tak příšerný jako yaoi bez yaoi.



Nenechte se ale mýlit, Oresama teacher není zdaleka špatná manga. Podle mě je to akorát brutálně nadhodnocená manga (8,7 na MU, buď jsem divná já nebo oni). Nenajdete tu žádné wtf číčoviny, pohoršlivé záležitosti, postavy jsou poměrně líbivé jak vzhledem, tak povahou. Dá se na to klikat, koukat na bishíky, občas se zasmát... Ale těch devět volume (a kdoví, kolik jich bude celkem, takže se to možná rozjede, ale mně už se upřímně nechce čekat) o ničem je prostě nuda. To je škoda, protože ze začátku to vypadalo opravdu slibně. Oresama teacher pro mě nemá jiskru a zklamalo mě, ale pokud vás zaujmou obrázky, klidně se na to mrkněte, oči vám to nevypálí a třeba tomu na rozdíl ode mě přijdete na chuť – nebo přijdete na chuť aspoň ďábelskému smirku hlavního hrdiny.














0 komentářů:

Okomentovat