Chci Kelta!



Tuhle jsem na devu našla nějaké obrázky Skotska a přepadla mě depka, že nikdy nebudu s modře natřeným ksichtem běhat po horách a rozkopávat těm hajzlům držky (všem, který potkám). Ještě, že tu máme aspoň youtube s keltským folkem. Nějakou dobu mi sice trvalo, než jsem se proklikala instrumentálníma baladama a výstřižkama z Lord of the dance (na YT dost uživatelů trpí představou, že "irish folk" = "Lord of the dance), ale nakonec jsem našla přesně to, co jsem hledala! Folkový odrhovačky! RAPALJE je holandská kapela, jedna z těch, co jsou na poslouchání, ne na koukání (i když houslista docela ujde), a ty písničky jsou prostě om nom nom. To mi zase housle a píšťaly vymejou mozek. Já si ty modré draky asi fakt nechám vytetovat <3.












Moje best offka. Možná to znáte od Blackmore´s night.




A další :).

0 komentářů:

Okomentovat