May Miracle


Mangaka: Kunieda Saika

Rok vydání: 2007

Délka: oneshot

Status: dokončená

Download: http://presencedear.com




Tahle manga původně přišla jako doporučení do Panoptika od Blanch (díky, díky, díky!), ale já ji tam prostě nemůžu dát, protože i když původní záměr byl dávat tam všechny divné věci (i dobré, ale zkrátka divné), stejně to na ony mangy hází špatné světlo. A to si May Miracle imho nezaslouží.


May Miracle je wtf záležitost, hodně wtf, ale zároveň je to taková parodie snad na úplně všechny klišé, že jsem smíchy chcípala. Popisek „mecha yaoi“ mě značně vyděsil, ale tady není čeho se bát. Hlavní hrdina Seiji nastoupil na univerzitu v Tokyu a připadá si ve velkém městě sám a opuštěný. Jednoho dne se vrátí z nákupu a najde v kvartýru tohle. Poté, co šokovaný Seiji dá chlapovi s anténkou najevo, že ho jaksi nezná a chlap předvede perfektní ukecí hysterák, ukáže se, že cizinec je robot, kterého Seiji sestrojil, když byl ještě děcko, a od té doby si ho schovával ve skříni. Robot ožil, no, a když mu dojdou baterky, lze ho nabít jediným možným způsobem...


Nemůžu si pomoct, ale takhle srandovní mangu jsem už dlouho nečetla. Na mrňavém prostoru dvaatřiceti stránek je vměstnána řádná dávka yaoi klišat (cizí chlap v bytě, romantická příprava večeře, dobíjení energie sexem), ironická nadsázka z toho doslova kape, Seiji je sympaťák s bezva držkama, kresba půvabná a je to krátké. Sex zabírá jenom tři stránky, zbytek jsou vtipy a gagy. Jinak to nemá smysl ani pointu, ale já s nadšením beru každé yaoi, které si umí udělat srandu samo ze sebe. ^^

0 komentářů:

Okomentovat