Služtičák Černoušek

~ a česky Shounen maido Kuro-kun aneb ÁÁÁÁÁÁÁÁ ~

Mnozí z vás už zaznamenali, že v poslední době vyšlo Dílo, co se ani nedá nazývat ováčkem, ale budiž. Ti odvážnější ho možná už i viděli.

VAROVÁNÍ:
YAOI SHOTA YAOI SHOTA YAOI SHOTA YAOI SHOTA YAOI SHOTA YAOI SHOTA YAOI SHOTA YAOI SHOTA


Já bych yaoi vejšplechty nahrubo rozdělila do tří kategorií (a ne, že mě zas někdo chytne za slovo):

1.ty, co jsou OK

2.ty, co jsou fuj

3.ty, co už jsou až tak fuj, že se jim můžete akorát smát




Služtičák Černoušek patří k těm třetím. Stojí za ním ta samá sekta, co dala světu kultovní trilogii o Picovi, což samo o sobě o něčem svědčí. (Proto taky zařazení do kategorie BnP, téhle prasárně samostatnej chlíveček zakládat nehodlám.) Hlavnímu – říkejme tomu třeba hrdina – hrdinovi Kuro-kunovi je asi tak deset a dělá maidku sadistovi (tomu je přibližně dvanáct). Kuro-kun má „nasty hole“ a supersenzitivní bradavky, což jsou jediné dva poznatky, které jsem si z ehmpříběhu odnesla. Vlastně ani nevím, o čem to bylo, protože jsem viděla opening (dlouhý 3:40 minut s infantilní písničkou tak příšernou, že se mi na konci začala líbit) a prvních pět minut, načež mi ruply nervy a a rychlým klikáním jsem to přetočila na konec. Nepochybuju, že jsem o nic nepřišla. (Jo, tu část, kde master přivázal Kuro-kunovi na bradavky a pinďoura struny a fidlal na ně smyčcem, jsem bohužel taky zahlídla. Housle přidány na seznam Zapovězených.) Na konci se pak odehrávalo antické drama typu „miluju tě, a proto ho do tebe nabořím co nejsadističtějc“ (nevím, co tomu předcházelo, ale pokud jste na to koukali na celý a víte, ani mi to neříkejte.) a Nagat tam snad zahlídla pobíhat Pica, ale já nemám sílu na to koukat podruhé, abych se přesvědčila na vlastní oči.


Dám vám radu do života, pokud byste se na Kuro-kuna museli nutně podívat (jste katoličtí kněží, masochisti, zvědaví, selhal vám pud sebezáchovy nebo všechno dohromady), nepoustějte si to se zvukem. Ten malej svišť piští snad ještě hůř než Pico a voiceaktoři radši ani nepřiznají, že to byli oni. Co se týče animace, ta je taky sranda, hlavně proto, že tam žádná není. Celá půlhodina je jako prachsprostě nadababovaný CG pack z nějaké hry, nehledě na to, že každý druhý fanda (<= nemyslím fanda tohohle, ale fanda s amvčkáskými sklony) by to ve Windows movie makeru dokázal naaranžovat líp.


Moje doporučení ke Kurokunovi s nasty hole je takové, že v zájmu ochrany vlastního zdraví je lepší se na to nedívat (za půl hodiny zvládnete tolik zábavnějších věcí, třeba pročíst si pár paragrafů o zdanění právnickcýh osob v daňovém zákoně), ale pokud máte doma partu yaoistek a flašku něčeho mňam, je to sranda anime .). Akorát musíte zapomenout, že existuje Bukiyou na silent, Yellow, Rush, Reverse, Overdose, Koi wa..., Color a hafo dalších a Japky „zfilmujou“ zrovna Kuro-kuna. (Poslední věta se netýká jenom Kuro-kuna, ale celkově většiny věcí, co vychází...)

0 komentářů:

Okomentovat