(fan)Arty

"To si děláte legraci?"

"Možná sis toho nevšiml, Butlere, ale já si jen málokdy dělám legraci."

A teď vás dokonale otrávím, protože poslední díl Artemise Fowla mi dává slušně do těla, nestačím si vypisovat hlášky. ^^

Máti prohlásila cosi ve smyslu: "Musíš se u toho řehtat jak kráva?"

Já: "Mami, ale já čtu Artemise!"

Máti: "Jo, aha."

Takže jsem prolustrovala deviantart a teď vás zničím tunou obrázků, sorry, že se vám tahle stránka bude načítat asi hodinu, ale nemůžu si pomoct. (Já si ostatně nikdy nemůžu pomoct, když jde o Artyho *mlsně se olizuje* <3.)


"Ti lidé jsou z toho venku, což tě jistě potěší, když si vezmu, že jsi kvůli nim riskovala svůj život a mou techniku."

Klusák... odteďka toužím po jeho rozvalovací židli, to bych byla ještě lenivější než teď.


autor: Kotorigaro, plná verze

"Už jsem ten plyn držel moc dlouho. Brzo půjde ven. Máš problém s dutinami?" - Sláma

"Ne." - Artemis

"Škoda. Tohle by je hned vyčistilo." - Sláma

Hehe, překvapilo mě, že se mezi tou kopou bishíkoidních Artíků objevil i jeden s tématikou permonických plynů XD.



autor: grimdc13, plná verze

"Risku! Jmenuju se Risk, ne Rizík ani Rizoto! Risk! Jasný?"

Teda, ne že by Risk patřil mezi mých top5 artemisovských postav, ale tady je cool. <3. Je tu trochu jiný, než jakého jsem si ho představovala, ale tenhle fanart je lepší než moje představy. (A hlavně hezčí.)


autor: Liquid-skin, plná verze

Aah, tohle je prostě epické!



autor: enolianslave, plná verze

"A tímto vás prohlašuji... za muže a elfku."



autor: acaciathorn, plná verze

Jízda na koni byl jediný tělesný pohyb, do kterého se Artemis pouštěl s chutí. Možná proto, že většinu toho odpracoval kůň.

Tenhle je snad nejrealističtější, co jsem našla - tzn. Artemis tam vypadá jako bleďour, co tráví život před monitorem, a ne jako oslňující bishík (<= čímž samozřejmě nechci říct, že na nich je něco špatného).



autor: evolucion-zero, plná verze

Prostě slaďouš. Sice si nejsem jistá, jestli se v tomhle věku uměl tak pěkně usmívat, ale co už. :))



autor: megan-uosiu, plná verze

Poslední snad nepotřebuje komentář. Ale pak se mi proboha neposmívejte, že jsem pedofil, že mě devart zahlcuje takovýma... fanartama!!! (Prostěprostěprostě... když vidím toto, nejdřív slintám a až pak si uvědomím, že je mu třináct :(() Haha, ale v posledním dílu už po zákonem není!! Mwahaha! Chichi!!



autor: rowein, plná verze

Děkuji za pozornost. :))

P.S: A stejně zatím nejlepší dvě hlášky ze šestky jsou: "Moje rohlíky!" a "Qwan vždycky říká - míň funět, víc dunět!" Ale jsem teprv v polovině. Ještě můžu změnit názor.

0 komentářů:

Okomentovat