Castrato

Není to tak dávno, co si Hristina stěžovala „ako celu noc pozerala v temnote“, no... ta nespavost jde asi po patrech, já dnes do stropu pozerala tak dlouho, až mě to o půl páté ráno přestalo bavit a vstala jsem!!! Dobrovolně v půl páté ráno! Myslím, že to bylo poprvé v mém životě. Radši nechci ani vědět, co si o mě Katya pomyslela, když šla v pět na záchod. Asi že mi už totálně hráblo.

Den je tak neuvěřitelně dlouhý, když vstáváte ráno a ne v jednu odpoledne...

Aspoň jsem měla čas dodělat ten půl roku starý request pro Siu. Bylo to hrozné, ve dvou třetinách se mi beznadějně zasekal počítač a nešlo s tím vůbec hnout a já to samozřejmě neměla uložené (ještě že Pinnacle počítá s blbci jako jsem já a ukládá ty projekty průběžně sám) a na konci se mi rozhodila hudba, asi bych se nenudila. A měla jsem strašnou chuť přerazit Gladstoneovi tu hnátu, co s ní šmátral na Jeze. TTATT. Chudák Cassian, i když... Ale ne, neříkejte mi, že mezi vší tou řezničinou nebylo z čeho vybírat.

Mňo... Jizabel, trošičku Cassian, tenzasranýzvrhlík Gladstone, Přhešívka-bháne a Three days grace (aspoň půl roku je nechci slyšet! TAT).

CASTRATO

Enjoy

0 komentářů:

Okomentovat