Akuma na eros

„Miyu! I definitely steal your virginity!“ - Satan

Touto větou bych v podstatě článek mohla skončit. Obsahuje jak zápletku celého veledíla, tak kompletní děj a nakonec si z toho můžete vyvodit i zhodnocení. No, ale netrpěla jsem čtyři volumy, abych to pak odbyla jednou větou. Musím se trošku rozčílit.

Kdyby nomen omen fungovalo bez výjimky, hlavní „hrdinka“, Sakurai Miyu, by se jistě jmenovala Trubka Vyvalená. Je to moc dobrá křesťanka, ale v dětství nepila dost mlíčka a moc nevyrostla, proto se každé ráno v kostele modlí, aby jí Bůh nadělil větší kozy. Chce to pro svého spolužáka Amamiyu-kuna, kterého strašně moc miluje.

Jenže Bůh na ni kašle a Trubka musí hledat alternativy. V knihovně najde sympatickou publikaci, která jí umožní svést člověka, po němž touží, ale na oplátku musí prodat svou duši. (Škoda, že ne mozek, to by z toho Trubka vyšla lacino, kde nic není, ani smrt nebere.) Bezmocné děvče už zoufalstvím neví kudy kam *Taylor chytá maniakální tik* tedy pokreslí podlahu křídou a hup hup, je tu sám velký Satan osobně, je ohromně sexy, má prima nehty, rohy jak kamzík a hlavně je tu kvůli tomu, aby Trubce splnil přání.

Zadarmo to samozřejmě nebude, jenže Satan na nějakou duši kašle... co by s ní pak dělal, že. Místo toho chce od Trubky její panenství. To si člověk ještě řekne: „Okej, takových v pekle moc nemá, přejme synkovi radost,“ ale bohužel, tohle ještě není konec. Je to teprve začátek.

Satan se nasockuje do Trubčiny školy, aby se o uzavřený kontrakt osobně postaral a extrémně nudný kolotoč dojemných zamilovaných výkřiků, zachraňování a ubohoučkých intrik může začít. Satan si totiž uvědomí, že tu husu začíná doopravdy milovat! Už se mu moc nechce posílat ji do náruče Amamiyi-kuna. (Taylor: „WT-... ale že já ještě vůbec o nějaké wtf snažím...“) Samozřejmě se na každé druhé stránce snažít naplnit svou část smlouvy (tu o panenství) a ocucává ji kde může, za což se mu (a bohužel i čtenářům) dostává štědrého vzdychání, červenání a „nech toho, auu~un, aaah~“ výlevů. Taky začne vrhat hrozně drsňácké pohledy na její zlé a ošklivé spolužačky, které jí ubližovaly. (důkaz) Trubka ty spolužačky nakonec zmlátila sama, ale milovaný Amemiya-kun jí pak řekl, že je z jejího násilnického chování smutný a teď už je její duše poskvrněná a tím jí úplně odrovnal. Mně taky.

Následuje spousta keců a pár osahávacích scén v kostele, kdy má být asi člověk napjatý, jestli si vážně dovolí udělat jí to v kostele nebo ne. Nakonec, když už se k.o.n.e.č.n.ě. schyluje k aktu, vtrhne jim do toho Amemiya-kun a všechno překazí. Vycucá si z prstu meč a Satana probodne, ten si z toho nic moc nedělá, ale před čtenáře je naservírován další úchvatný dějový zvrat – Amemiya-kun je ve skutečnosti archanděl Michael (Taylor: *má pocit, že se přečichala odlakovače*). Pobije se se Satanem o Trubku. Ta na ně piští, ať oba přestanou...

Zhruba v té části jsem se unudila k smrti a umřela. Už jsem ani neměla sílu se tomu smát. Zbytek mangy už jsem jen tak letmo prolistovala, dozvěděla jsem se, že Trubka kvůli Satana zapomněla na svou lásku k Amemiya-kunovi, šla s ním do pekla, kde sláva.nazdar.výletu.hurá.konečně. přišla o panenství. Pak si se Satanem užívala celá zbývající dvě volume, zhruba na každé páté stránce. Nevinně kulila oči a tiskla si sepjaté ruce k hrudi. Byla jsem svědkem srdcedrásajících vět (citace): „Proč mě políbil? Satan ukradl můj první polibek!“ a za chvíli: „Těmi rty, kterými líbal mne, se opovažuje líbat i jiné ženy! Těma rukama, kterými mě objímal, objímá jiné ženy!!!“ (Taylor: *přišla o svůj cynismus*) Prostě, holka, tohle neřeš... tohle řešej jenom trubky.

Pokud vás zajímá, jak to dopadne, tak SPOILER na ni spadnou traverzy a rozkašírují její hlavu po celém chodníku. V tu chvíli jsem byla docela šťastná. Jenže moje radost neměla dlouhého trvání, Trubka putovala do nebe, Satan ji tam mazal zachránit, znovu se porval s Michaelem, odvedl si ji k sobě do pekla a ustanovil ji svou ženou a byli šťastní až navěky. Bleh. / SPOILER

Autorkou tohoto klenotu je Shinjo Mayu, ona prý kreslí samé takové. Co víc, na mangaupdates psali, že Akuma na eros je jedna z jejích nejlepších prací. Nechci vidět ty horší. Abych tomu nekřivdila, byla tam jedna pseudovtipná scéna s podprsenkama, Satan celkem ušel a při záběru na jeho pochlebovače jsem udělala „hýk“, bohužel jeden bishíky přecpaný obrázek a ubercool strašný pekla pán tuhle rádoby provokativní (Ona dělala erotiku v kostele a dobrovolně šla do pekla! Babičko, to je tak šokující!!!) pitomost z bahna nevytáhnou. Tentokrát bohužel. Měla jsem raději začít číst toho Feista, co jsem kvůli němu proháněla bráchu po celé Ostravě.

tradiční UKÁZA (ale pro vlastní dobro si ji odpusťte)




0 komentářů:

Okomentovat