Seme attack

Napadlo mě, když jsem začala číst Viewfindera... který z těchto dvou omylů přírody je semeovitější? Já nevím. Proto mě zajímá, co si myslíte vy.

PS: ty omyly přírody neberte jako urážku, ale jako skutečnost, že jsem se zamotala do vlastního sarkasmu a nenašla cestu ven. Já je mám ve skutečnosti ráda... <= předpokládám totiž, že nemají v úmyslu oživnout a začít existovat. V tom případě bych se stěhovala do vedlejší galaxie, jelikož oba mají kolem krku asi tolik co já kolem pasu a to nemluvím o ostatních mírách, atd. atd. atd... Ačkoliv, nemusela bych. Nejsem kluk.

ADEPT Č. 1: SOMUKU KANOU (Prachy došly)
Povolání: businessman, mafián

ADEPT Č. 2: ASAMI RYUICHI (Viewfinder)
Povolání: businessman, mafián



Edit 31. 8., 11:58: Padesát na padesát? Děláte si ze mě srandu? XDD

0 komentářů:

Okomentovat