Volume 13

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
ZAHPHIKEL




Bez komentáře. Snad jen, že myšlenku nominovat Inkvizitora č. 1 a Inkvizitora č. 2 jsem zametla pod koberec, sotva se Zaphikel objevil na scéně. *totální deprese*. Od příště Zaphikel už jen in memoriam. *jde se převléct do černé košile a sukně, protože má dojem, že červené tepláky jsou k dané situaci nevhodné*


Rada do života: „It isn´t your grandma´s TV, you can´t fix it by hitting.“ - Setsuna

Hláška: „Do you think this psychotic antisocial druggie would be here if he didn´t like you?“ - Kira

Bůh je mrtvý, ať žije Bůh.

Zjistila jsem, že mě nikdy nepřestanou bavit vtipy typu: Katou: „Málem jsi mě zabil, bastarde!“ /a podobné/ Kdokoliv: „Katou, dovol, abych ti připomněl, že ty jsi mrtvý!“

Od té doby, co jsem viděla první díl Tower of Druaga se bohužel na tyhle scény dívám trochu skrz prsty. T_T

Rosiel komplotil komploty, ach jo. Já ho klidně vydržím, ale nemohl s ním být aspoň Katan? Kde je Katan? Kde je Katan?!?!?!?!

Artemis Fowl... eeh, tedy Setsuna se vrátil z Nebe, bez Sáry, zato za sebou nechal slušnou řádku mrtvol spojenců plus Zaphikela odsouzeného k smrti. Raziel mu minusovou úspěšnost mise poněkud dramatičtěji vysvětlil... tedy, kdyby ho nějací poskoci nedrželi, nejspíš by Setsunu zabil. (Ne, že by si to nezasloužil).

Setsuna se šel utopit v depresi. (Ne, že by k tomu neměl důvod).

Konečně jsem zjistila, co mají všichni na té scéně s inkvizitory. *Bwahahahaha* Mimochodem, právě jsem si vzpmněla, že Setsunovi okamžitě po návratu do Anagury zblonďatěly vlasy. Škoda.

Naštěstí byl z minulého fiaska se Sárou tak zdrclý,že o ní nemluvil a místo toho se rozhodl jít zachránit Zaphikela a Raziela, který šel také zachránit Zaphikela, jenže na vlastní pěst, protože Setsunu momentálně chová v těžké nemilosti.

Z Raziela se vyklubal malý vrahounek. ^_______^ Já tak strašně miluju malé naivní chlapečky, kteří, když se rozčílí, vyrazí mozek každému na potkání! ^_________^

Další malý drzý spratek s přízviskem „-sama“ na scéně. Můj ubohý Katou! T_T

Teď ty horší věci. ZAPHIKELI!!! *odhazuje kapesník zmáčený slzami a bere si další* Sevotharte se s ním nemazlil. Dal mu okusit svou nenávist. Za následující větu se velmi stydím, protože jsem chtěl udržet pietní tón, ale ze Zaphikela lítalo peří jak ze starého poštáře. (Sorry, cítím se ještě trapněji, než když jsem při Katou-dojáku myslela na Tamaki´s inner theatre.) Bohužel, teď už ze Zaphikela peří nikdy lítat nebude. Usekli mu křídla. TT_TT. (Sevi předvedl lehčí hysterický záchvat a byl předběžně odhalen, ale jen tak, aby tomu zatím nikdo nevěřil. No, když už jsem u těch odhalení, Kirovi se to taky začíná hroutit, pár lidí mělo narážky, že Michael by ho v Nebi raději neměl potkat.)

Nejspíš jsem se zamilovala do scény, kde Zaphikel z posledních sil zabil Sariela. *nenápadně utírá klávesnici, která opět plave, ale tentokrát ne ve slinách, ale v slzách*

Obávám se, že příště to bude ještě horší. Holky na Kaori-fóru dávaly k dobru scan, který obsahoval Zaphikela, Raziela, pistoli a spoustu bublin s dojemnými proslovy. Ne, k tomu snad nenajdu odvahu...

0 komentářů:

Okomentovat