Volume 10

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
ASTAROTH




Protože je až moc sexy, miluje krev, s nikým se nepáře, trpí poněkud nebezpečnými záchvaty vzteku (nebezpečnými pro ostatní lidi) a je šílený… vlastně ani moc ne. Při zpětném porovnání jeho a toho, co se vyklubalo z jeho sestry (pravda, čekala jsem podraz, nemohla být tak moc hodná, ale to „těhotenství“ na mě bylo moc), mi nakonec přišel jako docela rozumný chlapec. (Chtěla bych, aby se v příběhu ještě objevil. Chtěla bych moc?)


Moudro: „Guess all this crying shit is only to be expected. That´s why they call them girls after all.“ - Michael

Hláška: „Mika-chan! This is trap! Even an idiot like you can see that!“ - Rafael

Jsem v polovině? Jsem v polovině!!! Huráá! Tudíž jsem v té nejnebezpečnější části, protože co jsem vysledovala, většina lidí AS odložila mezi desátým a čtrnáctým volumem. (Jsem odhodlána krizovou část zdolat!)

Na papíře, kde si během čtení píšu poznámky, které nesmím zapomenout, mám z této knihy asi dvě věty. Hm… No, celkově vzato se toho stalo dost, Kurai se trošku potulovala po Pekle, Astoreth je šílenec, Asmodeovi se také nedá upřít jisté charisma, i když je to „perverted old geezer“, jak trefně poznamenal Setsuna… Arakune je ten typ záporáka, který za to vlastně nemůže (a tipla bych, že mu to záporáctví stejně dlouho nevydrží… Ok, netipla, vím to, listovala jsem dopředu Y_Y). Voice už jsem mu odpustila.

Katou je zpátky!!! Tralala, juch juch juch! S Urielem v podobě vrány na rameni. Roztomilá scéna, když se setkal s Kirou. (Klik - neskutečně se mi líbí jeho úsměv vlevo nahoře.) S Urielem se chopili úkolu oživit Setsunovo tělo, protože sám Setsuna by se k tomu přes zachraňování svých bližních asi nikdy nedostal. Rafael byl kupodivu svolný Setsunu oživit (sice je to pro něj smrtelný zločin, ale prý že „co oči nevidí, srdce nebolí“ ^^).

Dnes se nemám nad čím rozčilovat. Metatron se neukázal, Rosiel se také už několik volumů drží v zákulisí (Katan mi sice chybí, ale jsou tu i jiní… kupříkladu Katou)… a Sára je nakonec v partě s Rafaelem a Michaelem nečekaně vtipná. Ach jo.

0 komentářů:

Okomentovat