AS - volume 9

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
NOISE




Protože vypadala děsivě, když si ostříhala vlasy a… taky proto, co ji k tomu vedlo. *pláč* Protože její činy a řeči způsobily Arakune poněkud těžkou hlavu. A protože se bojím, že když ji nevypíchnu teď, už k tomu nemusím dostat příležitost. Ačkoliv jsem rozmýšlela, zda na tvář dne nepovýšit otisk Michaelovy podrážky na Sářině hlavě *zlomyslný úšklebek*, ale když Noise byla taková tragická hrdinka… ale o ten kopanec vás neochudím. ^^ Tady.


Moudro: „Might makes right.“ – Mad Hatter

Hláška: „Wait… two legs, pair of eyes… wears skirt… I´ve definitely seen her somewhere.“ - Michael


Konečně jsem se po třech dnech odtrhla od Petshop of horrors (přece jsem neodolala) a bylo to bolestivé (Leon a D jsou těžce návykoví), ale už jsem začínala zapomínat obsah posledního AS, takže… jsem si dnes prožila několik ošklivých šoků.

Já už se bojím o komkoliv cokoliv napsat, protože se to začíná zvrhávat tím směrem, kdy máte po dočtení kapitoly pocit, že za a) svět udělal kotrmelec a za b) od Kaori Yuki se Ďábel učil. Už nevěřím nikomu, snad jen Michaelovi a Setsunovi, protože tihle dva jsou tak pitomí, že na podvratné myšlenky by se nezmohli.

Sára nadále setrvává v Rafaelově společnosti, kterou si ani v nejmenším nezaslouží, a, teď se něčeho držte, říká mu „Ralphie-kun“!!! A co je nejhorší? Byla mi sympatická… *zahanbená a připravená na kamenování* I toho Ralphie-kuna jsem jí odpustila v okamžiku, kdy Rafael udělal tenhle obličej a přezdívka se ukázala vcelku trefná. Michael byl tradičně úžasný (už se zase kamarádí s Rafaelem a přivezl mu z výletu rozkošné suvenýry – vnitřnosti zabitých démonů a podobně půvabné dárečky), nakopl Sáru (důkaz o pár řádků výš) a dokonce ji ani nezabil, když mu udělala výstup… jen doufám, že si její výchovnou přednášku nevezme k srdci, ale snad ne, protože použila složité věty. ^^

Kurai se konečně vymáčkla, že miluje Setsunu („Ale ty jsi pro mě jako malá sestřička, Kurai.“ – Chlapče, v čem vidíš problém? Sára je taky malá sestřička, geez). Pak byla, chuděra, dost rozhozená a přistoupila na pakt s Hatterem. Setsuna byl nucen upřednostnit záchranu Kurai před záchranou Sáry. A teď přijde to nejhorší – Arakune odhodila podprsenku. Ne, že by jako chlap nebyla sexy, ale proč, PROČ vždycky zradí ten, proti komu nikdy nemám ani nejmenší nástin podezření? *Taylořina důvěra silně otřesena* A co je na tom nejhorší, o Voiceovi ode dneška už jen v minulém čase – Arakuneho přičiněním (nenávidím Arakune, když je chlap). A to jsem se minulém volumu tak radovala, že přežil střet s Michaelem. Y_Y Radovala jsem se předčasně. Noise (se znepokojivým účesem) teď místo svého bratra dělá Setsunovi společnost. Už si nemám iluze o tom, že její existence bude zvlášť dlouho pokračovat. Opravdu žádám moc, když chci, aby přežila aspoň ona? Podle Kaori nejspíš ano. T_T (Ale mini-naději ještě mám, zřejmě jsem příliš naivní a nepoučitelná.)

0 komentářů:

Okomentovat