AS - volume 6

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
KATAN




Protože je… *polk polk*… no, k tomu se dostanu. U poslední kapitoly jsem málem podlehla zlomyslnému nápadu nominovat Metatronův nahý zadek, ale pak jsem se vzpamatovala, protože Katanův nahý z*echrrrm gvrlchrrrrm kašly kašly*ek je nesrovnatelně tento… no, však víte. ^^


Moudro: „What´s done is done.“ Setsuna

Dojetí: „Oh yeah,I have to return the CD to Kira when I go to school tomorrow.“ – Katou před smrtí


Katou zjevně od Kiry přebral umírací štafetu, zase je chudák… no, mrtvý na druhou. (Jak chcete nazvat to, když někdo mrtvý už je a pak umře ještě jednou? Katou s tím má taky problémy, pořád by svým mrtvým přátelům i nepřátelům vyhrožoval, že je zabije.) Teď ho má v péči Uriel a asi ho nějakou dobu neuvidíme. :((

Přátelé v Pekle už se začínali tvářit znuděně, takže jim Kaori rozvířila hladinu. Voice omylem umrtvil Setsunovo tělo (ale opravdu omylem, heheh) a na scéně se objevil Mad Hatter. Je okouzlující. „The Mad Hatter will come to the mad tea party.“ ^_^

Raziel strkal čenich tam, kde neměl a objevil, že Zaphikel si v kastlíku pěstuje Sářinu duši. (Bleh. Tak dlouho od ní byl klid…) Zaphikel se jej za odměnu pokusil zabít (klasické: „Je mi to líto, ale nemohu tě nechat žít, když jsi ji viděl.“), no a Raziel ho… pěkně seřval. ^^ Říkejte si co chcete, ale já mám toho kluka ráda.

A teď k hlavnímu bodu programu. *nádech výdech nádech výdech*

Sevotharte poslal na Rosiela vrahy. A Katan vylezl z rakve, aby ho zachránil. Vylezl z rakve. Nic na sobě neměl. *nesmyslné blábolení skrz krev valící se z nosu* U tohoto jsem ztvrdla snad deset minut (jen Rosielova přítomnost mi to trošku kazila), ale tím to nekončilo. Na dalších několika stránkách se Rosiel ke Katanovi velmi těsně tulil a… *odchází strčit hlavu do ledničky* Raději popojedem. Katan teď má delší vlasy, užší oči, vypadá o dost mohutněji a kdyby Rosiel trochu poodsunul tu nohu, co mu ovíjel kolem pasu, vůbec bych se nezlobila.

Vůbec celé šesté volume bylo velmi romantické.

Rosiel se plazil po Katanovi.

Setsuna se plazil po Urielovi a jelikož mu to nejspíš nestačilo, tak potom i po Katouovi.

Voice se plazil po Kurai (a dostal přes hubu).

Jen Kira vypadal tak opuštěně… ale ani tak mi koukání na Alexielino zmrzlé tělo nepřipadá jako hodnotná zábava.

0 komentářů:

Okomentovat