AS - volume 5

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
YUE KATOU




Protože je ještě víc sexy než v předchozím volumu. Oukej, já vím, že je trapné dávat ho dvakrát za sebou, ale co chcete dělat, když to bylo skoro celé o něm. Měl tady být Uriel. Ne, že by mě neuchvátil… ale sorry, Uriuri, Katou byl zase lepší. Ale ze srdce si přeju, aby došlo i na tebe.


Moudro: „The people who can´t find the meaning of live have no right to die.“

Hláška: „I´ll really fuck you, bitch!“ – Katou – „How can you, when you don´t even have a body?“ – Doll


Konečně jsem se dohrabala k tomu, co jsem dřív nečetla, takže teď skoro na vše koukám jak zjara. Taky jsem brečela. No vážně! Ale o tom za chvilku. Teď pravidelné zpravodajství z Nebe:

Sevotharte chytil Raziela pod krkem a Zaphikel mu na to řekl, že sice chápe, že Sevi je na chlapečky (jako příklad uvedl Metatrona), ale ať Raziela raději pustí. Tak kde je ta jeho zatracená krutovláda, když s ním každý mluví, jako by spolu husy pásli? ^_^

V celém volumu se ani jednou neobjevil Metatron! Hihi. Ale ukázalo se, že existují i sympatičtí haranti. Rosiel totiž o Katana hrozně dojemně pečuje a krmí ho malýma houmlesáčkama. A Katan si jednu nechal na hraní a něžně kolem ní ovíjel svá chapadla. Teiara. Taková oškubaná příšera, etiketu stolování sice nejspíš ovládá ještě méně než Katan, ale líbí se mi. Asi mám slabost pro děcka se smutnýma očima a Katan evidentně taky. *ahem ahem*

A teď to přijde – šílený vzlykot! Katou! Od minula je pod vlivem Urielovy masky. Nejdřív se mu odloupal obličej. Pak se pokusil odkrouhnout Setsunu. Sice jsem nečekala, že se Setsuna bude bránit tím, že se na něj rozbrečí, ale zjevně to fungovalo, protože Katou masku rozbil. *Taylor začíná pofňukávat. Miluju ho!!!* A potom donutil Setsunu, aby ho probodl. *hysterické slzy* Kdo u tohohle nebrečel, nemá srdce!!! Setsuna pak dostal záchvat ještě hysteričtější, než já a začal řvát, že Katou byl nenahraditelný a ty další dojemné kecy, což u mě vyvolalo další slzičky. T_T Přítrž tomu udělal Uriel, který se se Setsunou porval (a musím oznámit jednu věc: Uriel je cool! Když poprvé promluvil, jeho hlas z toho papíru / monitoru doslova rezonoval.), leč i přesto, že Setsunovi zapíchl kosu do hlavy, prohrál.

Napadlo mě, jestli Setsunovi třeba nevadí, když se na něj zamilovaně vrhají Alexielini ctitelé, protože se tvářil velmi neutrálně. Snad už si zvykl.

Z drsňáka Uriela se nakonec vyklubal skoro-plyšák Uriel, který miluje rostlinky, zvířátka, návštěvy seznamuje se svým drakem a servíruje jim čaj a jahodový koláč, jen čas od času ho chytne amok a zbourá si půlku domu. A dokonce nijak nekomentoval, když jeho noví známí začali hádat s jeho služkou, zda bude lepší ho přezdívat Uri, Urie nebo Uriuri.

Nešťastná věc. Setsuna se vydal zachránit skoro mrtvého Katoua do hlubin jeho černé duše, kde se odhalila Katouova neskutečně temná minulost (jako obvykle jsou zdrojem veškerého zla rodiče) a celé to bylo tak smutné a dojemné… no vážně, beze srandy. Část se odehrávala v kině, kde byl Katou nucen sledovat nejhorší okamžiky svého života. Nebylo na tom nic k smíchu. Taky, že jsem brečela. Ale proč, vysvětlete mi PROČ, jsem si zároveň vzpomněla na Tamaki´s inner theatre? T__T

(Jsem odepsaná. Odpusť, Katou.)

0 komentářů:

Okomentovat