AS - volume 3

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
PAN KIRA




Protože je na svůj věk pořád ještě sexy. Původně jsem chtěla nominovat malého Sakuyu, ale pak jsem došla k názoru, že jeho táta si to zaslouží víc. Chlapče, nechápu tvou logiku. „Mám podmínku, že se budeš chovat jako grázl, aby tě táta nenáviděl. Proč? Protože ho miluju.“ WTF? Nebylo by lepší: „Chovej se k němu slušně, když jsi mu zůstal jenom ty.“ Celou dobu jsem si myslela, že úžasný plán „táta mě musí nesnášet“ vyšel z mozku současného Kiry a teď koukám, že to vymyslel už malý Sakuya. Tím si to u mě pos… pokazil.

Pan Kira má v mangách Kaori Yuki zvláštní postavení. Je totiž normální. Protože zatím jen on, Lisettini rodiče a strýček Neil patří k rodičům, kteří se své potomky nesnažili morálně potopit, bičovat, umučit, upálit, zazdít v cele, znásilnit, zavraždit, atd… a všichni jmenovaní na to dojeli.

Objev: „He´s asleep! Rosiel-sama falls asleep too?“ – Kirie

Hláška: „Thanks to that, I´m the world finest tea-making angel.“ – Raziel

Kiru zase zabili. A hned dvakrát, pokud můžu počítat toho samurajského kluka a malého Sakuyu. Ale dneska ho nedokážu litovat… ne po tom, jak se choval k tátovi. Ano, mrzelo ho to a víceméně musel, ale to není omluva.*grr vrr*

Přesunu se do Nebe, kde se na scéně objevil… Metatron. Fajn, vím že i oficiálně má být z andělů nejmladší, ale vysvětlete mi někdo tu šílenou módu umisťovat na vrchol společenského žebříčku infantilní usoplené smrady. Navíc se trochu podobá malé Lisette. A v jednom kuse vřeští!!! Naštěstí to vyvažuje Sevotharte, ale ne moc, protože není schopen Metatronovi zakroutit krkem. Kdyby to udělal, byla by to velká služba lidstvu... a Taylor.

Další postřehy z Nebe: Gabriela má prima šaty, Raziel dělal vtipnosti a Zaphikel jaksi podrýval Seviho autoritu. To jsou mi věci…

Celkově je v manze čím dál víc latexu. Ten obleček, co vytáhla Arakune, byl úžasný. Nový model oblékla i Kirie, ale naštěstí umřela dřív, než jí ho někdo pochválil… beztak jí to neslušelo. Když latex, tak jedině Arakune. ^_^

Obvyklý chvalozpěv na Katana: Katan je sladký, když se směje. Katan je sladký, když se rozčiluje. A úplně nejsladší je chibi Katánek, to jsem skoro šišlala na obrazovku. Dokonce beru na milost i Rosiela, ta část, kde Katana „stvořil“ mě vždycky dojme. Pamatuji si, že kdysi jsem prožila dost silný šok, když Katan řekl, že se Rosielův syn. Veškeré moje sh-ai představy o těhle dvou byly v háji (skousnu toho dost, ale táta-syn fakticky ne!). Naštěstí se to pak vysvětlilo. ^^

Sára je k.o. Hurá! Jen Setsuna neměl tak vyšilovat (na zničení Tokya a konec světa kašlu, ale Katana rozpárat nemusel, to fakt ne). Jo a víte, co se mi líbilo nejvíc? Jak držel mrtvou Sáru v náručí a řval na ni: „STOP IT, YOU BITCH!“ To bylo tak nabité emocemi… a myslím to vážně, nedělám si srandu.

0 komentářů:

Okomentovat