AS - volume 2

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
RAZIEL




Protože je sexy. A ne, nejsem pedofil. ^^ Možná si říkáte, proč jsem mezi tolika silnými postavami vybrala takovou, která se příběhem zatím jen mihla… ale on se mi prostě hrozně líbil, jak stál na tom přechodu, zatímco Setsuna s Kurai se trapně váleli pod autem. A dělá úžasné naštvané obličeje. A nechtěl do Disneylandu. (Já tam taky nechci.)

Moudro: „Not to buy drugs from weirdos.“ – Kira

Hláška: „I´d rather have worn the sister´s sailor uniform. I can show off my dynamite legs.“ – Arakune

Na to, že se pořád pohybuju v oblasti, kterou jsem přečetla už několikrát, jsem opět objevila mnoho nových skutečností. Třeba tu nechutnou jizvu na Zaphikelově krku (jak jsem si tohohle mohla nevšimnout???). Bude to tím, že opravdu poctivě čtu každou větu. I když u Zaphikelovy moralistní promluvy do Setsunovy zdeptané duše jsem padala nudou. Dvě stránky hustě popsané takovými kydy… aspoň, že si Setsuna dal říct, jinak by AS skončilo dřív, než vůbec začalo. Mimochodem, až budete mít sebevražedné choutky, polijte se čajem. Evidentně to pomáhá.

Arakune měla pravdu, chlapecká uniforma jí nesluší. Černé minišaty a podvazky z osmé kapitoly byly mnohem lepší. ^^

Ať si Rosiel tolik nebere k srdci kecy malých holek, že je zrůda.

Ať se Rosiel neplazí po každém, koho zmerčí.

A když už, ať to nedělá před Katanem. (Chudáček Katan.)

Kiru zase zabili. Už podruhé během dvou volume. Připadá mi to jako soutěž „Zabijte si vlastního Kiru“. Bojím se okamžiku, kdy to bude naposledy. (Sevia mlčí!!!)

Aby toho nebylo málo, zabili i Katoa. Kira mu vykopal prima hrobeček, ale moc tomu nedal, protože do druhého dne byl Kato exhumován. (Chudáček Kato.) Abyste věděli, Kato je další osoba, proti které nepřipouštím námitky. Dobře, je to moje nejoblíbenější AS postava. Dokonce ho mám ještě raději než Kiru, ale tohle jste neslyšeli.

Kniha končila obviněním Setsuny z Katoovy vraždy, kdybych to do příště zapomněla.

0 komentářů:

Okomentovat