AS - volume 1

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
ARAKUNE




Protože je sexy. Protože má bezva prsa a bezva podvazky a protože v prvním volume si z postav moc nevyberete. Zvolit hlavního hrdinu je amatérské (počkám si na tu část, kde má placku na oku), Sára s Ruri nepřicházejí v úvahu, Kato tam prakticky nebyl a velké drama Kiry, Rosiela, Katana a Kurai teprve očekávám.

Moudro: „Mouth is root of troubles.“ – Arakune

Hláška: „Damn it, I died.“ – Kira

Zhruba pátý pokus o Angel Sanctuary. Teď už to musím dotáhnout do konce! Proto taky tenhle deník, abych si utříbila myšlenky a abych měla něco, co mě donutí v četbě pokračovat. (Kdybych měla v zápisech větší prodlevu než dva týdny, použijte na mě násilí nebo cokoliv, abych to konečně dočetla!) Říkám si, že to nemůže být horší než Cain, ale nejspíš ano, protože v Cainovi vystupovalo asi jen pět trvalejších postav.

Za nechutný obsah spoilerů neručím, koneckonců, varování máte nahoře a vlastní rozum někde po kapsách, takže si rozmyslete, jestli to chcete číst. ^^

Myslela jsem si, že první volume už znám nazpaměť a samozřejmě jsem tam zase našla věci, které mi předtím unikly. Bůhví, jak se mi to povedlo, ale úplně jsem zasklila informaci o Kuraině vyhnanství.

Nevím, co mi vadí na Sáře, když se na ni snažím dívat nezaujatě, jediná její špatná vlastnost je, že je blonďatá, kudrnatá a dlouhovlasá. Ale já se na ni nezaujatě dívat nedokážu a prostě ji nemám ráda. A navíc mi připomíná Meridianu. *zuřivý pohled na složku s Count Cainem*

Taky nemám ráda Rosiela. Ale mám ráda Katana. Aby bylo jasno, Katan je postava pod mou ochranou, to znamená, že na jakýkoliv komentář proti němu budu reagovat podrážděným urážlivým záchvatem a celoživotním nepřátelstvím. (Protože miluju tyhle oddané psy… viď, Wille a ty taky, Riffe, fufufu. ^_^)

0 komentářů:

Okomentovat