33 otázek pro autory III.

22. Čím jste chtěli být jako děti?


Ohba



Gymnastou.


Obata



Tvůrcem něčeho.


 

23. Který autor vás ovlivnil nebo koho
respektujete?



Ohba



Managera, i když to není autor.
Vždycky všechno okomentoval takovým stylem, že jsem se musel nechat ovlivnit.
*smích* Opravdu ho hodně respektuji.


Obata



Umezo Kazuu. A série, která mě
ovlivnila byl „Cyborg 009“ od Ishimori Shoutara.


 

24.
Je nějaký autor z Weekly Jump, kterému pravidelně věnujete pozornost?



Ohba



Věnuji pozornost všem. Kdybych si
měl vybrat jednoho, byl by to Dai Amon, který se ve svých vtipech často
odvolává na Death note.


Obata



Všichni WJ autoři.


 

25. Co pro vás znamenají čtenáři?


Ohba



Také jsem byl kdysi čtenář, jsou
pro mě důležití jako vzduch na dýchání.


Obata



Jsou mojí oporou.


 

26. Kterému z Death note
charakterů se nejvíce podobáte?


Ohba


Jsem jako Near, protože
z domu vylezu jen výjimečně a jako Raito, protože mi jdou studia.


Obata



Matsudovi.


 

27. Máte kromě mangy nějaké další koníčky?


Ohba



Zaprvé, manga není koníček.
*smích* Ale rád chodím do zverimexů a koukám na malá rozkošná zvířátka.


Obata



Auta a motorky.

 

28.
O co se v poslední době nejvíc zajímáte?



Ohba



Hrozně se těším na film Death
note: Last name. Také se zajímám o wagashi (japonské cukroví).


Obata



Cestování.


 

29. Co byla první věc, kterou jste
udělali po dokončení Death notu?



Ohba


Nemyslím, že jsem udělal něco
zvláštního. Omlouvám se.


Obata



Podíval jsem se na všechna DVD,
která jsem chtěl vidět.


 

30. Z jakého důvodu podle vás
získal Death note tolik příznivců?



Ohba



Možná proto, že se liší od
klasických „Jump“ příběhů a je kreslen smrtelně vážně a realisticky.


Obata



Protože i když na první pohled
nevypadá jako příběh do Jumpu, ve skutečnosti se do Jumpu velmi hodí. Asi.


 

31. Co si myslíte o tom, že se série
rozšířila i do dalších oblastí, jako jsou filmy, anime, novely, knihy,
atd…



Ohba



Hrozně moc děkuju. Jsem vděčný
všem lidem, kteří se do toho zapojili.


Obata



Na všechny se strašní těším. Jsem
za to moc rád.


 

32. Jakého žánru bude vaše další
manga?



Ohba


Extrémně zdraví prospěšná
sportovní série nebo nějaká fantasy (ale pochybuju, že k tomu nakonec
dojde).


Obata


Buď něco z kompletně
vymyšleného světa nebo ze zcela obyčejného světa.


 

33. Vzkažte něco čtenářům.


Ohba


Všem lidem, kteří Death note
četli a zvláště těm, kteří ho dočetli až do konce, děkuji.


Obata


Série může být interpretována
mnohými způsoby, tak se podívejte i na filmy a anime.

0 komentářů:

Okomentovat