Shounen Onmyouji

Možná jste si o pár příspěvků níž všimli, že mám opravdu málo rozkoukaných sérií a nikdy není pozdě přidat ještě nějakou další. Takže když jsem se jednou probírala podzimními novinkami, narazila jsem na Shounen Onmyouji a hned jsem to musela zkusit. O co se tedy jedná?

Abe no Masahiro je třináctiletý klučina, vnuk slavného a mocného onmyouji (něco jako exorcista) Abe no Seimeie. Chlapec se rovněž stane onmyoujim, ne že by po tom nějak toužil nebo měl zvláštní talent, jemu je prostě souzeno (jak už to tak v rodinách bývá), kráčet v dědečkových stopách. Jenže Masahiro stále žije v dědečkově stínu, nikdo se na něj nedívá jako na Masahira, nýbrž na "roztomilého vnoučka toho slavného Abeho", což chlapce nesmírně štve. A jak už to tak bývá, rozhodne se, že se stane velkým onmyoujim, překoná svého dědečka a donutí všechny, aby jej konečně vzali na vědomí jako samostatnou bytost. V tom mu pomáhá jeden z dědečkových služebníků, ohnivý bůh Guren, který většinou přebývá v podobě provokativního drzého zvířátka Mokkuna. Jak to celé dopadne?

Z tohoto anime jsem viděla zatím jen 5 dílů a mám takový dojem, že přeloženo (do angličtiny, samozřejmě) je zatím jen okolo 12 dílů. Celý seriál má čítat 26 epizod. Ačkoliv jsem teprve na začátku, musím uznat, že mě Shounen Onmyouji velmi zaujal nejen krásnou animací a hudbou, sympatickými postavami (zvláště Mokkun je opravdu miláček, který hravě strčí do kapsy i své sexy nabušené alger ego Gurena) a vůbec, celý dobrodružný fantasy příběh se jeví velmi zajímavě. A opravdu jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. (to se mi poslední dobou moc nestává - už mi ani nevadí vypnout epizodu v polovině a vrátit se k ní až za měsíc ^^)


0 komentářů:

Okomentovat