Sukisyo - Sorův deník, zápis 3.


POZOR! Následující článek může obsahovat spoilery, vulgarismy, homosexuální lásku a další radioaktivní materiál. Čtěte jen na vlastní nebezpečí!


„Ahoj, tady zase Hashiba Sora, ubohý, vykořisťovaný student a hlavní hrdina anime Sukisyo. Dnes mám pro vás dobrou zprávu, protože vás nebudu otravovat dlouho. Scénáristi mi asi chtěli dát oddychovku, takže se v dnešním díle skoro nic nestalo. Akorát jsem se seznámil s nějakýma malýma klukama (jeden z nich vypadal jako já) a tak různě jsem se poflakoval po škole. Odpoledne se ke slovu dostalo drama, protože ty tři malý kluky přepadli starší týpci a já se je pokoušel chránit, takže jsem se s těma staršíma porval. Bohužel na mě byli tři, takže jsem dostal pěkně na držku, nutno dodat, že s rozmláceným ksichtem jsem byl sexy. Pak jsem těm třem malým spratkům trochu promluvil do duše, no, tvářili se zkroušeně, ale je mi jasný, že těm mým filozofickým kecům rozuměli asi jako čínštině, protože jsem jim nerozuměl ani já sám. Nakonec se na mě ten, kterej vypadal stejně jako já, vrhl, aby mi poděkoval a já jsem si ho trošku osahal a ještě se mi to podařilo zamaskovat jako „bratrskou“ lásku. Tím to drama skončilo a stejně už byl večer, takže jsem šel spát, jen Nao na vedlejší posteli mě trochu znervózňoval… Jo a ještě jedna věc. Nepotkal jsem týpka, co mluví jako Kuchiki Byakuya a neomdlel jsem. Třeba to se mnou ještě dopadne dobře, možná budu normální… ale ještě víc se bojím, že tenhle odpočinkovej díl byl jen ticho před bouří, taková sladkost na uklidnění, a že se ze svého trpkého osudu nevykroutím. Takže s nervózním kručivým pocitem okolo žaludku čekám, jak se vyvine zítřek."

0 komentářů:

Okomentovat