Sukisyo - Sorův deník, zápis 11.


POZOR! Následující článek může obsahovat spoilery, vulgarismy, homosexuální lásku a další radioaktivní materiál. Čtěte jen na vlastní nebezpečí!
(Dnes je výskyt růžovovlasých zmetků prakticky nulový, ale zase tu máme necrosex - věnováno Outshined :-))

„Ahoj. Dneska teda trapas, fakt slabej díl, vůbec jsem se nebavil. Nebyla to žádná sranda, udělali ze mě tragickou postavu (nešťastný a hlasitě vzlykající smajlík). Prvních deset minut si vůbec nepamatuju. Když jsem se probral, byl jsem na Shinichirově privátě s tím růžovovlasým zmetkem a v ruce jsem měl příborový nůž. Že oni mě zase vytáhli od oběda… že já se ještě vůbec divím. Nechápal jsem, o čem se tam bavili, pořád do mě cpali nějaké trpké vzpomínky z minulosti, až se mi moje mozková buňka málem rozskočila na jednu a půl části. To byla bolest, horší než porod, a já už rodil nejednou, musím to vědět ne? Byla to taková bolest, že jsem trošku zamával tím příborákem a najednou kde se vzal, tu se vzal, na příboráku byl napíchnutej Shinichiro a cosi na mě zvracel, ale já ho neposlouchal, protože jsem měl celou náprsenku od jeho hnusné červené krve. Shinichiro potom natáhl bačkory (jako chcípl, úplně do mrtva, víte?) a já radši omdlel, protože se mi z té krve dělalo poněkud mdlo.

Probral jsem se na nemocničním lůžku a první co jsem uviděl, byly doširoka otevřené oči toho buzíka Matsuriho, vsadím krk, že mě chtěl znásilnit, no, co si budeme povídat, byl to pro mě šok, jako kdyby na mě sáhla zubatá, já vyletěl z postele, vytrhl jsem si z ruky kapačku (každý americký frajer v akčním filmu si vytrhává z ruky kapačku) a upaloval jsem pryč. Cestou jsem proběhl kolem márnice, ležel tam zdechlý Shinichiro a Nanami ještě narychlo jeho mrtvolu ojížděl (musel toho využít, dokud měl šanci, až Shinichira zahrabou do hlíny, už si chudák Nanami moc nezašuká) a zvedl se mi z toho ventil, takže jsem pevně zavřel oči a běžel pryč.

Pak už to byla jen nuda. Trochu jsem si pokecal s Yoruem (a je to fakt kolík, trochu se po mě plazil a i když jsem si uvědomoval, že prakticky vzato je to masturbace, dost dobře jsem si to užil). No a potom mi bylo řečeno, že Sunao je nejspíš někde v trapu a že mě ve skutečnosti nemá moc rád, takže ho v příštím díle budu muset zachránit. Už teď z toho mám bobky, protože ten barák, co v něm drží Naa, je obehnanej ostnatým drátem. To bude těžký, až to budu muset přelízat. Jestli si utrhnu koule… no řekněte, na co by mi potom Nao byl, i kdyby se mi ho povedlo zachránit?“







0 komentářů:

Okomentovat